FAQ
Flowbird on helppokäyttöinen palvelu millä autoilija voi maksaa pysäköinnistä kännykällä tai tietokoneella.
Tarkastajat jotka liikkuvat kentällä käyttävät käsiterminaaleja, jotka hakevat ajoneuvojen voimassa olevat pysäköinnit. Sinun ei tarvitse tulostaa kuittia todisteeksi maksusta. Voit toki tulostaa lista pysäköinneistä nettisivulta my.flowbirdapp.com
Kyllä, voit käyttää Flowbird tilisi parkkimaksuihin mistä tahansa. Flowbird tilisi on käytettävissä kaikkilla alueilla missä palvelu toimii. Käy paikoissa missä palvelu on tarjolla.
Osto ja Maksu
Kyllä, maksusi Flowbird tililtä ovat erittäin turvallisia. Flowbirdin maksujärjestelmä on sertifioitu Maksukorttiteollisuuden vaatimuksien mukaisesti.
Rekisteröinti Flowbird palveluun on ilmaista. Luo tilisi my.flowbirdapp.com tai Google playstore (Android) tai Apple IOS (iPhone) kautta. Rekisteröi pysäköitävän auton rekisterinumero. Kun pysäköit ensimmäistä kertaa, syötät debit/credit korttisi tiedot, jotka tallentuvat turvallisesti, eikä sinun enää tarvitse syöttää niitä.
Kun valitset ja ostat pysäköintisi Flowbirdillä, maksat pysäköintioperaattorin alueen normaali taksa, johon lisätään palvelumaksu kun käytät Flowbird palvelua maksaessasi pysäköintiäsi. Sinulle ilmoitetaan kokonaissumma kun vahvistat ja aloitat pysäköintisi.
Tilin Hallinta
Kun rekisteröit, sinun pitää syöttää pysäköitävän auton rekisterinumero. Myöhemmin voit lisätä/rekisteröidä muita ajoneuvoja tilillesi, Tilini sivun kautta tai kun pysäköit seuraavan kerran.
Pääset käyttöliittymän kautta muuttamaan henkilökohtaiset tietosi Flowbird sivun my.flowbird.com Tilini sivulle.
Tämänhetkiset tapahtumat eivät näy historia osiossa, vaan tämänhetkiset tapahtumat sivulla. Uusimmat tapahtumat näytetään tapahtumahistoriassa vasta kun tapahtuma on päättynyt.
Jos olet valinnut Flowbird tililtäsi että haluat muistutuksia tekstiviestillä, nämä toimivat automaattisesti kun aloitat pysäköntisi. Jos haluat estää muistutuksien lähettämistä tekstiviestillä, sinun täytyy muuttaa laitteesi asetuksia.
En voi luoda tiliä. Kun luot tilisi, ystävällisesti varmista että kaikki tarvittavat kentät on täytetty oikein. Jos tämä ei ratkaise ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme täyttämällä ja lähettämällä tämä lomake.
Jos syöttämäsi puhelinnumero tai sähköpostiosoite on oikein, tämä tarkoittaa todennäköisesti että sitä että näiden tiedot on jo rekisteröity toiselle tilille.
Jos olet luonut tili näillä tiedoilla jo, sinun täytyy joko muuttaa tai poistaa tiedot.
Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme täyttämällä ja lähettämällä tämä lomake.
Kyllä, voit poistaa tilisi ja tietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täyttämällä ja lähettämällä tämä lomake.
Tilini on lukittu yritettyäni 3 kertaa syöttää väärä PIN/salasana. Yritettyäsi virheellisesti kolme kertaa, tilisi lukitaan.
PIN/salasanasi voidaan nollata käymällä osiossa "unohdin PIN koodi tai salasana"
Kyllä! Flowbird sovellus voidaan ladat eri versioista Apple (IOS) Storesta tai Google (Android) Playstoresta. Palvelu toimii tällä hetkellä monessa maassa. Jos älypuhelimesi ei ole kytketty näihin sovelluskauppoihin, et voi ladata sovellusta.
Palvelun käyttö
Valitettavasti pysäköintitapahtumasi ei voida hylätä tai muuttaa enää tässä vaiheessa. Sinun täytyy tehdä ja maksaa uudesta pysäköintitapahtumasta oikealla sijaintitiedolla. Muuten voit saada pysäköintisakot tai valvontamaksun. Olen saanut sakot tai valvontamaksun.
Flowbird ei ole vastuussa jos saat pysäköintisakot tai valvontamaksun. Tarkista aina että pysäköintitapahtumasi on vahvistettu ja/tai se näkyy tilisi tapahtumahistoriassa.
Sinun täytyy tarkistaa että kaikki yksityiskohdat ja tiedot(rekisterinumero ja sijainti) ovat oikein syötetty jotta pysäköintisi olisi voimassa. Jos saat sakot tai valvontamaksun ja uskot että pysäköintitapahtumasi oli oikein vahvistettu. Olet oikeutettu tekemään vastalause suoraan pysäköintialueen operaattorille. Sinun täytyy säilyttää todiste voimassa olevasta pysäköinnistä.
Jos olet valinnut sähköpostivahvistus, saat sähköposti joka vahvistaa pysäköintitapahtumasi. Jos et ole valinnut sähköpostiviesti, voit vahvistaa tarkistamalla maksetut pysäköinnit tämänhetkisistä pysäköinnestä. Pysäköintitapahtumasi ei ole voimassa ennen kuin olet vahistanut tämän. Kun pysäköintisi on päättynyt, pysäköintisi tapahtumatiedot ilmestyvät historia osioon.
Jos olet valinnut optioksi saada tekstiviesti kun pysäköintisi on päättymässä, saat SMS joka kertoo etukäteen päättyvästä ajasta.
Kyllä, tilisi historia sivulla voit valita ja tuoda historia tehdyistä pysäköinneistä.
Yhteys
Kysymys, ehdotus, tarvitsetko apua?
Flowbird asiakaspalvelu haluaa auttaa sinua, jotta pysäköinti olisi helpompaa!